Followers

Friday, September 03, 2010

2
Lagu Dholu-dholu

video

masih ingat lagi lagu nie? dulu masa kecik-kecik.. hobi paling diangkat ke langit ialah melalak di dalam bilik air. toilet masa tu confirmla kat luar rumah. apa kesah orang nak kutuk sedap ke tak. sambil cedok air dalam kolah sambil tu sedas dua saya hentam rangkap lagu memecah hening suasana. kasi testing suara yang lunak plus nyaring. masa tu dato'siti ni muda-muda lagi macam dlm klip video tu. kalau tak lagu ni hentam lagu cindai, pastu tkar siaran lagu awallah dondang dari noraniza idris plak. fulamak.. etnik kreatip habis kan~~ sekarang.. lau suh saya nyanyi untuk orang lain dengar memang tidak lah~~~~~

remark: lagu ni mmg mantap oh lirik dia.. hakhakhak

2 comments:

Hairil Rizal said...

Suka menyanyi ya?

Takde masuk pertandingan nyanyi2 ke? Kalau ada, boleh buat n3 blog tu...

nadzirah aqilah said...

hairi rizal:
tu cerita dulu.. sekarang suka gak nyanyi tp dalam karoke jamban sorg2 la... demi menyanyi secara terus terang memang takkan la.. hehehe

Related Posts with Thumbnails