Followers

Tuesday, March 01, 2011

10
My 1st Giveaway By Shida And Esya

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

selamat pagiiiiiiiii Malaysia!!!!!!!!! pagi yang cerah kini semakin mendung di Kota Tinggi. adakah ini bermakna hujan akan turun bila-bila masa? ntah.. (sambil angkat bahu tinggi-tinggi.. hehehe) oryte... dah lama kan saya tak join GA ataupun contest2 nie. dan pagi nie baru teringat yang Krole ada tag saya ntuk satu GA anjuran shida.. ekceli kan dah lama dah, tapi tak terbuat2.. hahaha.. but janji tetap janji.. saya mesti tunaikan.. hahaha lagi... (ntah pape)

untuk informasi semua.. GA ini adalah GA pertama yang dianjurkan oleh Shida dan yang paling masyuk sekali ialah hadiah yang menarik menanti.. nak tahu dengan lebih lanjut berkenaan syarat yang diperlukan anda boley usha disini... jadi tanpa membuang masa sebenarnya ada slogan yang saya kena sambung...... "saya suka buat blog kerana saya nak mencari bakal suami" teeettttttttttttt.... pembohongan semata-mata!!! hahahahaha...

"saya suka buat blog kerana dengan berbloging saya dapat bertukar-tukar cerita sensasi, yang panas lagi meletup. berkongsi pengetahuan dan perkara-perkara lain. dan yang paling seronok dengan blog ini ialah saya dapat raaaaaaaaaaaammmaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii kawan yang tersangat cool, macho, kiut, slumber dan macam-macam lagi lah... mereka itu ialah anda, anda dan anda.. terima kasih semua..!!!"

okey.. err.. shida.. panjang tak? rasanya macam dah cut yang paling pendek.. hahaha.. nasib baik tak bagi patah perkataan.. ngeh3.. dan akhirnya nak tag 5 orang.. get ready semua....


hikhikhik.. selesai... selamai ber GA ntuk semua..

dari papan kekunci: bulan Mac dah memunculkan diri.. wow!!!!! begitu pantas... welcome Mac!!

10 comments:

CahayaCintaIlahi said...

oopsss saya terkene laaa
huhu ... nanti cahaya buat ekh

. said...

gudluck. *i cool tak ? :p

ANIS HJ SUKARTI said...

@cahayacintailahi:
okey dear.. no problem.. hehehe

@khrlhsym:
tenkiu!! uh!! u memang yang paling cool lah!!! always!!!

krole said...

ahaks~thanks wak..suke sgt ngeee~wuahhh!!!gud luck ye~

Shida Radzuan said...

dear tq join my GA
gud luck k ^_^

ANIS HJ SUKARTI said...

@krole:
sama2... gud luck ntuk kita bersama.. ngeee...

@shida:
welcome2!! wish me best of luck!!! hahaha

orkid'scyL said...

Tadaaa. tenkiu daling nnti sy buat ya tp kmu msti tlong sy.. almklumla festime join GA msi zero2 lg.

Anonymous said...

kak nadz. ha a bru nmpk akk join ga lg. lme pencen pstu smbung balik erh. haha

kene wt ke?nk suh uncle krole suh dulu la. haha =p
asal komen pkcik krole je msti silah rse smething.. nape tah. ahahahaha
ayokkkk

fiezah91 said...

ada masa nnt sy buat..hehe :)

ANIS HJ SUKARTI said...

@orkid'scyl:
okey dear.. no prob la.. mana saya boleh ajar saya ajar.. jgn segan2 mo tanya k.. hehehe

@i am silah:
ni amik kontrak balik la ni join segala GA.. pastu confirm2 la ada silah. hahaha

erk... ye ke silah? nanti lau akak perasan lebih caner? hahaha.. meh cni silah akak sekeh kepala.. nanti uncle krole xnak dtg tempat akak lagi la... sob3.. ngeh3

@fiezah91:
oryte.. no problem (^__^)

Related Posts with Thumbnails