Followers

Wednesday, March 09, 2011

8
Mereka dan Saya - Part 1

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

dah puas tengok gambar? rilek dulu.. ada lagi maaa.... hehehe.. kalau waktu kenduri kawen, memang perkara wajib untuk seorang photographer snap gambar yang bermodelkan mempelai tu sendiri. tak pun berasaskan perkara-perkara yang berkaitan dengan majlis tersebut.. tapi bagi saya, sebenarnya bukan kemeriahan majlis itu sahaja yang membuat saya teruja tapi disebabkan adanya insan yang bernama kanak-kanak.. 

tanpa mereka memang kurang 'umph' sesuatu majlis tu... sape yang nak lari-lari sana sini, yang nak kejar bunga manggar, sape yang nak excited bila dengar kompang dipalu, sape lagi kan kalau bukan mereka... jadi, sebenarnya banyak juga gambar yang saya sempat snap bermodelkan kanak-kanak riang nie.. memang terasa sweeetttt sangat.. jadi apa lagi? jom usha gelagat dorang....






bukan nie je taw! ada banyak lagi gambar mereka yang nak saya kongsikan.. wait for next entry taw2!!!!!!! salam sayang ntuk semua.. muah3!!

dari papan kekunci: saya bukan seorang photographer profesional jadi gambar pun biasa2 je... hehehe...

8 comments:

KHRLHSYM said...

lawa juga gambar ni, tak perlu jadi profesional, kerana jika ada bakat semua benda boleh buat :)

nadzirah aqilah said...

@KHRLHSYM:
hehehe.. terima kasih2!!!!!!!!

Uchi kay-f @hmad said...

byk anak sedara ke cik nard ni sume pic kanak2 je?

i am S!L4H.. said...

muke anak2 johor ni...
eheee~

HEROICzero said...

budak yg first tu, COMEL! =)

nadzirah aqilah said...

@uchi:
bukan2 sume anak jiran.. hehehe

@i am silah:
kiut kan3.. hakhakhak

@heroiczero:
ha! apa? muka header blog tu comel? mekaseh2.. hahaha

i am S!L4H.. said...

hahaha. ngeee~
akk gune kmere ape ni erh. cam best je kualiti gmba die

nadzirah aqilah said...

@i am silah:
errr... kamera nikon apa ntah.. akak x ingat.. kui3....

Related Posts with Thumbnails