Followers

Tuesday, February 08, 2011

15
Selamat Ulangtahun ke 25!!!!

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

tulunn.. tulunn.. nadz lemasssss...!!! hahaha.. gotcha!! haaa.. kan lama kan tak nampak nadz kat sini.. usah ditanya kemana saya menghilang.. hilangnya saya hanya seketika, mencari inspirasi hati didalan kegelisahan yang melanda.. ceytt.. malas nadz nak explain sebenarnya. hahaha.. sory ya.. firstly alhamdulillah, banjir dah kembali surut seperti sediakala.. terima kasih atas keprihatinan semua... oh ya nadz ada teka-teki nak bagi sempena dengan banjir yang sudah memulihkan dirinya.. tapi kena cari kat bawah entry nie nanti.. weeeee....

baekla.. kita berbalik kepada tajuk utama.. (ini bukan lagi siaran berita banjir) cepat-cepat teka ulangtahun sape??? nadz?? anibeseri sapa plak kan yang mencecah jubli perak nie............(sunyi)...................... lambat!!! biar nadz je bagitau.. hahaha... dengan ini berikan tepukun gemuruh kepada nadz dan pasangannya!!! yeaaahhh!!! okey tipu jek... (^__^) 

*****************************************************************************
sebenarnya ulangtahun keduapuluhlima ini adalah ulang tahun perkahwinan 2 insan yang amat nadz sanjungi dan sayangi.. mereka ialah....

Tuan Haji Sukarti bin Kandari
dan pasangannya
Puan Normalah binti Sikom

insan yang amat-amat istimewa dalam hidup nadz dan adik-adik.. segala penat-lelah, jerit-perit sepanjang duapuluhlima tahun ini ternyata tidak akan kami sia-siakan begitu sahaja. jasa kalian berdua memang tidak terhitung dengan harta benda malah juga dengan emas permata, tapi satu yang sentiasa kami adik beradik hulurkan tanda ingatan walau dimana kami berpijak iaitu doa tulus ikhlas untuk kesejahteraan kalian berdua. kami akan sedaya upaya berusaha menjadi insan yang berguna, mencoret dan melakar hala tuju kami untuk menjadi insan yang membanggakan kalian berdua kerana kami tahu, marah nya kalian bukan bermakna benci dan diamnya kalian bukan bermakna tidak setuju malah itu semua adalah tanda sebuah kasih sayang yang tidak berbelah bagi.....


khas untuk insan yang kami sayangi...

ibu ayah...
terima kasih yang tidak terhingga atas pengorbanan kalian selama ini..
terima kasih juga atas segala yang telah kalian curahkan kepada kami..
juga maaf atas segala kesalahan dan keterlanjuran kata dan perbuatan kami bertiga..
doa kami untuk Yang Maha Esa, semoga kebahagiaan ini akan terus berkekalan hingga hujung nyawa..
segala suka duka rentetan perjalanan ini, akan terus kami jadikan pengalaman dalam menempuh hari yang mendatang..
Ya Allah terima kasih atas segalanya..
panjangkan usia mereka dan kau hulurkan perlindunganMu kepada kami sekeluarga..
ibu.. ayah..
kalian sentiasa dihati kami..
Selamat Ulangtahun perkahwinan yang ke duapuluhlima!!!!!

dari kami anakmu..
Nur Khairunnisa Hj. Sukarti
Nur Liyana Nadzirah Hj. Sukarti
Nur Liyana Aqilah Hj. Sukarti


***********************************************************************
jap ek.. nadz nak tukar mood tiba-tiba rasa sebak plak.. huhuhu...

(5minit berlalu)

oryteee..... dahhhh.. hahaha.. ingat tak teka-teki selepas banjir yang nadz nak bagi tadi.. tapi sebelum tu, ini teka-teki suka-suka tiada hadiah diperuntukkan.. hahaha.. baeklah... jeng3... soalannya.. selepas banjir surut dan semua mangsa telah pulang semula ke rumah masing-masing dan segalanya kembali seperti sediakala, apa fenomena baru yang akan muncul ketika itu di jalan raya??? hohohoho... anda tahu jawapannya? ingin mencuba?? sila.. sila... hahahaha

dari papan kekunci: soalan bonus untuk semua.. jika ulangtahun ibu ayah nadz masuk ke duapuluhlima tahun cuba teka berapa umur nadz???? (ceytttt.. tak boley blah~~~) anda berani????

15 comments:

Tok Esah said...

selamat ulang tahun perkahwinan mak dan abah anis.. hehe

kim slm kat adik tu erk!!! ahhaha

ghost writer said...

wah aku memula ingat itu usia Nadz..

selamat ultah perkawenan ortumu nadz..semoga terus berbahagia membina keluarga yang harmonis gitu..

umur mu pasti lingkungan 23 kan..erk,salah!haha

nadzirah aqilah said...

tok esah:
hehe.. mekasih tok.. erkk.. wokey! nanti sya sampaikan. hahaha

@ghost writer:
wah.. nampaknya namamu pun sudah berubah... mekaseh2.. nanti nadz sampaikan..

bhaa.. muda lagi nie... mungkin betol mungkin tidak.. hahaha (kalis2)

CahayaCintaIlahi said...

selamat ulang tahun pak cik dan makcik wah romantik laaa mak n ayah awat nadz suke kte tengok taw.. smg bahagia ke akhernya amin ;)

nadzirah aqilah said...

@cci:
hehehe... thanks dear! amin~~

krole said...

wuahhhh!!!selamat ulang tahun perkahwinan!!!!tok mak abah naz~naz ble lak nak kawin???hehehhe~

nadzirah aqilah said...

@krole:
hahaha.. jangan tanye org krole.. krole tu pun sama.. ke dah ada bau2 nasi minyak? hehehe...

YUL said...

kim salah mak ngn ayah k, kehkehkeh, selamat ulang tahun perkahwinan ye! hurm, mungkin dalam 21 tahun kot, kan kan kan?

hahaha

Bulan said...

selamat ulangtahun perkahwinan utk parents u yunk!

krole said...

mne de wak hehehe...krole lme g~ohye krole de bat kontest berminat tak???

http://www.krolezone.com/2011/02/jom-join-bloglist-krole.html

Hairil Rizal said...

Ibu dan ayah Nadz nampak muda lagi. Sbb tu la anak sulong mereka ni nampak mcm baru umur 17 tahun!!

I know you're not 17 anymore. Hehehe!

nadzirah aqilah said...

yul:
hahaha.. bukan maa.. up lagi.. kui3...

@krole:
ooo.. lau mcm tu sya tunggu krole dulu la baru menyusul kemudian.. hehehe...

waa.. ada kontest.. sya support kwn! hehehe

@hairil rizal:
wahahaha.. terima kasih en. hairil kerana tekaan yang amat menggembirakan hati itu.. weeee

Chaoi said...

selamat ulang tahun perkawhinan kepada anda.eh silap ibu bapa anda..

Nafisa81 said...

moga bahagia ke akhir usia..lagi bahagia kAlau mak abAh aniS dpt menantu...

nadzirah aqilah said...

@chaoi:
hahha.. mekaseh2..

@nafisa81:
alamak.. dh lain citer plak tu.. nanti anis suh adik anis cepat2 cari menantu.. hihihi

Related Posts with Thumbnails