Followers

Friday, February 18, 2011

25
Lautan dan Pantai

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera....







TIDAK AKAN BERJAYA MENYEBERANGI LAUTAN DENGAN HANYA MERENUNG PANTAI






jangan pernah sesekali kamu mengeluh dengan luasnya pantai dan tingginya ombak. kerana setiap yang di depan mata itu ada jalan penyelesaiannya. dan jangan kamu berhenti untuk terus berusaha dalam mengorak langkah kejayaan kerana andai selangkah kamu berhenti dan berpatah balik semuanya akan terus menjadi seperti sediakala. dan tika saat itu terjadi, jangan kamu anggap akan wujudnya sebuah anjakan paradigma sebuah kehidupan... ingatlah bahawa usaha yang tiada berkesudahan itu akan diiringi oleh manisnya sebuah kejayaan... (^__^)
google

dari papan kekunci: errr..... bizi la.. xsempat nak jengah kamu.. kamu.. dan kamu... sory ya!! miss u!!!!!!!!!!!!!!

25 comments:

krole said...

wuahhh!!suke ngan en3 wak ni..bat kte berfikir~nice sharing

nadzirah aqilah said...

@krole:
thanks wak coz always supporting me.. (^__^)

i am S!L4H.. said...

go go kak nadz......ade ape2 ke kak nadz ngn uncle krole ni?agagaga
hee~

nadzirah aqilah said...

@silah:
nahhh!!!!! tiba2 lain topik nie apa kes??? babap karangg!!! hahaha

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

wah!! tekesan d hati kata2 ne ;)

~ PIJA ~ said...

akak suke tengok laut..subahanaullah...indahnye ciptaan tuhan

nadzirah aqilah said...

@aqdanputeraku:
thanks a lot!! semoga jadi ingatan kita bersama

@pija:
indahnya ciptaan tuhan kan kak... subhanaAllah

i am S!L4H.. said...

hahaha..lme dh peratikan....ayokkkk sape nk jwb ni....lalalalala~

nadzirah aqilah said...

@silah:
hadoii silahh.. ada lain mcm ke? rasa mcm sama jek... ke silah yg jeles nie.. haaaa.. cepat2 gtau....

i am S!L4H.. said...

hahahah..jeles la ni......tgok muke silah ketat ni...ngahahahaha~

Uchi kay-f @hmad said...

lebih feeling sambil layan lagu iklim...karam dilautan...

ïêmå å¢klê§ said...

xkira2...
kena jengah kita sekarng gak,hihih..

xpe2 teruskan membizikan diri anda, janji keje siap dengn sempurna, gluck

YUL said...

anis suke bermadah erk. huhu, kalau entri macam nie nk kene bce 2 kali baru paham, kalau tak hampeh, satu hape pon yul tak paham, hehehe

Hairil Rizal said...

Entri ni kan Anis...sangat MANIS. Err...SWEET lah :)

Bulan said...

miss u too yunk!

krole said...

hehehe nakai silah ni...tp kalo tol pe slhnye...ahhh!!!merah pipi ngeee~

ghost writer said...

kata-kata yang cukup baik dan menaikkan semangat...

its ok Nadz,take ur time

HEROICzero said...

ni yg buat aku nk studi terus lepas ni.

keh3x~

CahayaCintaIlahi said...

nadz.. huhu chaiyOk2.. ekh its ok.. takpe kte paham.. miss u too lorh ;)

nadzirah aqilah said...

@silah:
ya ampun!! ketat giler silah!! dam mcm pkai legging.. hahaha... amboiii... suka ya silah.... xpe2...

keh3

@uchi:
owh.. tangkap lentok!

@iema:
hahaha... nanti sya zasss kat sana ya.. ngeh3

nadzirah aqilah said...

@yul:
errr... tgk mud jugakla.. lau rasa nak berpujangga wujudla benda2 mcm nie.. hehehe

@hairil rizal:
waaahh!! terima kasih en. hairil!!!

@bulan:
miss u banyak2!!!!!

nadzirah aqilah said...

@krole:
hmmmm... ngeeee..... blushing2 dah nie.... (^__^)

@ghost writer:
terima kasih banyak GW!!!

@HeroicZERO:
nasib baik zaman study ku dah berlalu.. hakhakhak..

@cahayacintaIlahi:
tenkiu darling!

krole said...

hehehe...msti brtambah jelez silah ek ngeee~

nadzirah aqilah said...

@krole:
bior dia berapi2... ngeh3....

i am S!L4H.. said...

kak nadz...uncle krole...haa tgok...komen pon mcm tu..huwaaaa..jeles laju2

Related Posts with Thumbnails