Followers

Friday, November 12, 2010

2
Crazier

salam semua...

sekali lagi anis nak langsaikan hutang anis.. kali ni hutang dengan sarepdol.. tinguk bha, sa buat nie.. ko jan ngamuk-ngamuk di sana.. nanti teda org mo bilang ko ensem lagi.. hehehe.. adididi... bahasa omputih nie.. nda pandai sa, lau bahasa jawa terer bha sa.. takpe2.. ntuk sarep, saya berusaha gigih, almaklumlah bahasa omputih saya berhabuk ckit.. kui3.. sarep punya pasal.. zasssss....

Put your music library on shuffle. For each question, press the next button to get your answer. You must write that song title as the answer to the question, no matter how silly it sounds! Most of the time they seem to work though, strangely enough. Ok, go! When you're done, tag 20 people in this note, and make sure to tag the person who sent you this. The answer to 20 is the Title of your note.


1. If someone says, “Is this okay?” you say
Cooler Than Me by Mike Posner
hahaha.. everything is cool bebeh!

2. How would you describe yourself?
Too Shy by Hey Say Jump
pemalukah saya... boley tahan la... hikhik...

3. What do you like in a guy/girl?)
Janji Manismu by Aishah
hihi.. setiap orang mesti nak tabur janji manis kan pastu senang-senang je lupakan.. huh!! sebab tu saya suka nak tahu mana satu janji manismu, agar saya boleh prepare terlebih dahulu.. hoyeaahh!

4. How do you feel today?
Flying Without Wings by Westlife
hari ni jumaat, esok lusa cuti, hari ni masuk opis lalalaala... hakhak

5. What is your life’s purpose?
Mencari Yang Maha Satu by UNIC
"terkapai-kapai diri dihanyut arus waktu, kegelapan hati yang sering buat ku keliru......"

6. What's your motto?
Wake Up by Hillary Duff
bangun anis!! sedarlah dari mimpi-mimpi mu... bangkit!!

7. What do your friends think of you?
Ku Ada Kamu by Adira
chewahhh.. perasan sendiri...

8. What do you think of your parents?
My Love by Westlife
mereka la buah hati saya yang paling setia!

9. What do you think about very often?
Bring Me To Life by Evanescense
argghhhhh..... asyik berangan jekkk!! kembalilah ke alam nyata..

10. What is 2 + 2?
1 2 3 4 by Plain White T's
ni je lagu yang seswai... zasssss

11. What do you think of your best friend(s)?
Seishun Amigo by Kamenashi kazuya and Yamashita Tomohisa
(Thanks alot guys! anda semua buat hidup saya penuh dengan kebahagian.. (^__^)

12. What do you think of the person you like?
Dia Milikku by Yuvie dan Nuno
tak agak-agak.. terus-terus nak jadi hakmilik.. hahaha

13. What is your life story?
Life is Like A Boat by Rie Fu
kadang-kadang tenang tidak bergelora dan kadang-kadang terumbang-ambing, ujian yang hadir mematangkan kehidupan.. (^__^)

14. What do you want to be when you grow up?
Gorillaz by Clint Eastwood
hahahahaha.. grrrrrrr... hebat x?

15. What do you think of when you see the person you like?
You Belong With Me - Taylor swift
tamak!!

16. What will you dance to at your wedding?
Zapin Budi, Kurik Kundi ngan daling-daling (sabah)
3 tarian nie je yang saya pernah menari.. hahaha

17. What will they play at your funeral?
Doa Perpisahan by Brothers
jangan lupa doakan saya ya...

18. What is your biggest fear?
Pergi Tak Kembali by Rabbani
amal belum cukup... takuttt!

19. What is your biggest secret?
Ku Tak Akan Bersuara by Nike Ardila
dah nama pun rahsia takkan nak bagitau.. kan3...

20. What will you post this as?
Crazier by Taylor Swift
giler bha... untuk siapkan benda nie, saya telah mengambil masa selama 3 hari untuk memikirkan jawapan.. hahaha..

hoyeaahhhh!! selesai... sarep2.. ko puas hati kan jawapan sa nie.. ini je mampu saya bagi.. lau nak suh tag orang saya dah buntu nak tag sape untuk jadi mangsa. jadinya saya buka peluang untuk semua teman yang berkunjung disini bagi menyelesaikan tugasan ini... silalah semua...!!!! siyes.. walaupun sukar tapi syookkkk!!! thanks sarep for this cool tag!!


2 comments:

i am S!L4H.. said...

kak,cm menarik je...kne jwb msti ad kne mngene ngn lagu erh?
tp kn nsib bek yg ni x de tag..
klo x......lalalalalalal~
pitam terus nk pkir..hahahaha

nadzirah aqilah said...

@silah:
sumenye lagu.. poning nak cari lagu yg seswai.. hahaha

lau berminat buatlah.. kali ni akak x tag sape2.. hahaha

Related Posts with Thumbnails