Followers

Tuesday, November 16, 2010

7
Salam Aidiladha

salam semua untuk rakan-rakan blogger..

sebelum nadz balik dari opis.. nadz nak sediakan ckit short entry untuk semua rakan blogger.. insyaAllah petang nie nadz ngan family akan pulang ke kampung di Felda Taib Andak, Kulai dan juga di Kampung Bukit Samsu, Kota Tinggi secara bergilir-gilir memandangkan kedua-dua kampung nadz dekat jek lebih kurang sejam perjalanan.. oh yaa.. adik nadz yang berada di matrik tangkak tidak dapat pulang beraya kali ni, disebabkan cuti matrik yang agak terhad.. untuk semua rakan-rakan blogger yang juga akan pulang ke kampung.. berhati-hati semasa pulang ke kampung masing-masing.. biar lambat asal selamat.. tahun ni insyaAllah kedua-dua kampung nadz akan buat ibadah korban.. nanti lau sempat nadz amik gambar ntuk semua ek.. hehehe..

sebelum tu, cerita pasal hari raya aji, teringat plak tahun lepas ayah nadz tak dapat meraikan raya aji bersama-sama kami. alhamdulillah... beliau telah dapat mengerjakan haji di tanah suci mekah.. tapi ibu tak dapat turut serta atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.. kiranya raya aji tahun ni genap setahun ayah telah ke sana. sampai ke hari ni, tak jemu-jemu ayah bercerita pada kami keadaan di sana. jelas ternyata, ayah masih merindui keadaan dan suasana di sana.. Subhanallah.. tanah suci itu sentiasa menjadi tempat idaman semua umat islam... semoga satu masa nanti, kita semua dapat ke sana...

ni gambar ayah sebelum berangkat... muka hepy lagi sume... cuba tengok gambar kat bawah... hehehe


senyum pun dah lain macam jadinyerr... hahahaha.. alhamdulillah.. ayah dah selamat pergi dan pulang...

okeylaa... untuk semua blogger, nadz ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha... pengorbanan itu tidak tertumpu kepada satu-satu perkara sahaja.. bukalah minda.. sesungguhnya makna pengorbanan itu cukup luas dan besar.. semoga pengorbanan kita selama ini sentiasa diiringi dengan hati yang ikhlas... (^___^)

with love,

7 comments:

Uruchimaru @ kf said...

slmt ari raye anis!

psst yg pic bawah tu sentap lah !

i am S!L4H.. said...

kak nadz....owhhh...heeee
selamat hari rayeee~~
sok cti...zzzz..eh silapp..raye2..ngeee

maisyah said...

Selamat Hari Raya Aidiladha...

Sophie Al-yahya said...

selamat hari raya yer.. =)

♥..permysuri_hati..♥ said...

SLMT ARI RAYA AIDIL ADHA...
jom join 1st GA cik mas.. :)

Tomato Gurl's Life said...

salam aidiladha..eh org kmpg mawi ke??hehe

Hairil Rizal said...

Good advice Anis!

Felda Taib Andak? Makcik saya pun ada dok sana tapi tak tau exactly kat mana.

p/s: Selamat Aidil Adha Anis! :)

Related Posts with Thumbnails