Followers

Tuesday, November 02, 2010

14
Cik Warnida GiveAway

Salam berbahagia...

giveaway lagi?? yezzaaaaa....
hahahahaha...
sekali lagi anis join ga oleh cik warnida..
kali ni anis di tag oleh hanata.. arigato guzaimas...

ga ni merupakan ga 1st cik warnida.. melalui entry cik warnida dia nampaknya gugup untuk melakukan ga nie.. (eh apsal bahasa skema habis nie)
kira okeyla kan cik warnida nak buat 1st ga nie.. anis tak pernah pun buat.. hahaha..
asyik usha ga org jek.. kui3..

besar punyeeerrr!!!!!

kali pertama anis tengok ga ni, terus tertarik hati.. nak tau kenapa?
tengokla kat banner tu.. ada kartun pocoyo!!!!
dari kecik sampai beso anis memang sangat suka tengok kartun! ngeh3...
lau ada anak anis nak join dorang tengok kartun -----> ntah berapa tahun lagi tak taulah...
suke tengok kartun pocoyo ni taw.. giler kiut!!
POCOYO!!!!! hahahaha

okey2.. berbalik pada ga tadi... untuk cukupkan syarat ga cik warnida suh tag 3 orang kawan lagi untuk join skali....
perkara baik elok kita kongsi ramai2 kan..
orang jawa cakap sharing is caring...
jadiiii.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
errr... cik warnida anis tak tau nak tag sape...
jap ekk....
.
.
.
.
.
.
.
okey2... nila dia...
3. silah!!! (akak memang suka tag awak.. jgn mrh aaaaa... peace!)

selesai....
2 ga anis buat rini...
harap2 adalah yang bertuah.. amin.. hikhikhik..
okey2.. nak jalan-jalan plak..
take care sume!! bubye...


14 comments:

:"♥Warnida:"♥ said...

tq nad..hahahh ckup complet:-) snyum2 sllu yeee

pocoyo tu klu nad nk tau..dia super hero cik warnida hahahahah...sbb tu la nida bt banner ni ada pic dia kuang3....^_^

i am S!L4H.. said...

hahahaha kak ni....nak t'guling2 bace entry akk ni..
hahaha..adoiii,kne wat lg la ni...ngeeeee

nadzirah aqilah said...

warnida:
waaa... super hero tu.. jeles2... nak jugak!! hahaha

silah:
guling2 sebab apa tu?? ngeh3.
slalu tak tau nak wat entry psl apa kan..
kali nie bertubi2 entry kena buat..
ngeh3

i am S!L4H.. said...

haha..gedebushhhh di situ..gagagaga

Frodo Baggins said...

SHINCHAN lagik bestt wooo


>>__<<

nadzirah aqilah said...

shinchan?? boleh la.. layan gak kartun tu.. hikhikhik

Amy Syaquena said...

shinchan lagi best hehehehe

Fuziani JSR said...

Akak kena buat apa ni.... x faham.. lembab sikit bab ni...sila tunjuk ajar apa nak buat...

nadzirah aqilah said...

amy:
wah! ramai peminat shinchan nie.. hakhakhak

fuziani:
opss.. okey2.. nanti anis ajar k..

Zaer!! said...

Gud luck anis.;p

nadzirah aqilah said...

tenkiu zaerrr!!!!

si biskut said...

hepi ye dapat tag utk ikut GA..gud luck nadzirah

nadzirah aqilah said...

hehehe.. thanks biskut..

Pencacai Alim said...

lalalalalalala...

Related Posts with Thumbnails