Followers

Tuesday, November 02, 2010

9
Kembar Krole

entry pertama kali khas di dedicated kan untuk encik Krole.. hahahaha

apsal entry nie wujud? sebab dah lama sebenarnya anis usha Krole nie nak dijadikan pakwe.. hahaha.. pergi terjun longkang anis sekarang jugak! okies2.. bukan begitu... sebenarnya muka Krole bleh tahan iras-iras johny depp, cousin kawan anis, colin.. dan akhirnya hari ni anis memberanikan diri untuk bercerita kat Krole.. makanya.. apa lagi.. sepantas guruh di langit Krole nak tengok gambar colin nie..

untuk Krole, anis telah melakukan pencurian haram, dah curi haram lagi, gambar-gambar colin ni kat fb dia. harap-harap dia tak jumpa blog anis nie.. takut mengamuk plak.. hehehe..

jadi untuk Krole.. sila la.. khas untuk anda.. err.. tapi kan bila dah buat banding beza... anis rasa macam tak sama jek.. hahahaha.. ayat selamat kan diri....


gambar 2 ni anis curi jadi letak kecik je la ek.. hahaha

gambar ni je anis berani letak beso2 sebab ni gambar sendiri.. bukan curi.. hehehe

jadi.. apa komen anda Krole? hahaha.. xsama kan?? maluuu... lari!!!!!!


9 comments:

krole said...

hahahah~ade r skit..ngeeee...

p/s : wuahh nnt krole gtau dia wak curi gmbaq dia kat FB hehehe~

nadzirah aqilah said...

ooo... ade ek? selamat2..
eh jgn kasitau... kena peremat jap lg ngan gf dia.. hahaha

maisyah said...

ngee...
usik2..manja heh...
nda ba...tgh boring x tau mau kacau sapa..
ntah mn da geng sa tu...? :(

*geng anis la..

nadzirah aqilah said...

sigu!!! lama xnampak... rindu bha..

Amyna said...

Anis..Jangan ko larik jauh2 ha.. ada juga ba iras2 c krole.. Ngee~~

nadzirah aqilah said...

btol bha kan.. takut jugak sia di kata tambirang...

bangga bha ada urang setuju ma sia.. hahahaha

Hairil Rizal said...

Ada-ada je la kengkawan bloggerku ni.. Hehehehe!

Tomato Gurl's Life said...

haha..ade jugak iras2 esp.gmbr2 bwh2..yg 1st tue xbpe nmpk..eh cam kenal krole plk..hehe

nadzirah aqilah said...

en.hairil:
kiter kna menghapykan diri slalu.. hikhik

tomato:
tula.. sy pun mcm je pernah jumpa krole ni kan.. tinguk gambar jek.. hahaha

Related Posts with Thumbnails