Followers

Tuesday, October 12, 2010

8
I Miss U

Salam Selasa yang ceria....

Sa rindu sama ko

tapi saya tidak tahu camane mo cakap

jadi saya diam

sebab saya tau kalau saya cakap ko mesti teda amik peduli

ko mesti senyap seribu bahasa

tidak tahu samada ko dengar atau tidak

tapi saya tak kisah

sebab saya tahu ko juga sayang saya kan

bila celik mata saja mesti ko ada

kalau pergi keje saya kiss ko dulu

bila balik keje saya mesti cari ko

sebelum tido kau juga di sana

jadi saya tahulah kau juga setia dengan sama

hujan turun ni sayang

saya jadi rindu sangat mo peluk ko kuat-kuat

tunggu saya pulang ya

Daiki, Chinen, Miyuki, Totoise, Miura


I miss u All...

ngeh3...

dari papan kekunci: jan pk lain aaa.... entry ini dihasilkan kerana bos saya tiada coz opis outstaion sampai jumaat.. (harap-harap bos tak buka la belog nie) ------> ketap bibir, cuak... hahahaha


8 comments:

Uruchimaru @ kf said...

bhahaha..jan risau takkan bgitahu bos <----sile bagi satu itu teddy bear ..lalala

Dark Half said...

ramainya nak-anak XD

nadzirah aqilah said...

uruchimaru@kf:
uitt.. mana bleh nak bg satu... teda2...

dark half:
dorg senang d bela jd bela banyak2 pun xpe... lagi ramai teman.. hehehe

Hairil Rizal said...

Seronoknyer tido ramai-ramai!

:)

toyolkiut said...

tengok2 bila balik kan..
ia semua ilang..
TK dh cilok bawak lari..

g0m0k9enDek said...

sayer ada yg cam kat tgh2 tu.. best peluk dia.. peneman malam sepiku! miahahaha!

OrkidscyL said...

Byknya anak..ni teman yg paling setia..dan x memeningkan kpala kan..

nadzirah aqilah said...

hairilrizal:
sonok2... meriah jek.. mcm kena jg setiap hari.. nak cuba? hehehe

toyolkiut:
jgn diambil.. nanti tak lena tdo mlm! nangis jek.. hahahaha

gomok9endek:
ooo.. kiter serupa nampaknye.. hehehehe

orkidscyl:
betol2.. dorg ni mmg yg terbaek.. lau sa tertendang dorg jatuh katil pun dorg diam jak.. teda majuk2... sa pun senang hati... hahahahaha

Related Posts with Thumbnails