Followers

Wednesday, October 06, 2010

4
Anis Memang Bertuah

salam semua...

mood sekarang memang melonjak-lonjak keriangan lagak seperti seorang kanak-kanak yang baru sahaja dihadiahkan sebuah mainan PlayStation. bermula dari semalam selepas anis mengishtiharkan yang anis nak ubah imej baru. mood itu terpaksa ditangguhkan apabila anis mula terpandang satu pesanan d shoutbox dari aisha yang mengatakan keputusan lucky draw telah d keluarkan. baru teringat yang anis ada join satu lucky draw berupa duit atau topup bagi pemenang dari belog A Story To remember..

tanpa berfikir panjang, belog itu menjadi sasaran utama, niat d hati mahu meninjau-ninjau siapakah insan bertuah itu. dan tanpa diduga... nama anis!! nama anis!! ada la wei... tersenarai dalam penerima lucky draw RM20.. alhamdulillah.. teruja betol taw. macam tak percaya. mula-mula anis ingat nama tu bukan milik anis, tapi bila doploh kali anis clik link kat nama tu, page yang terbuka ialah From Kota Tinggi With Love, itu anis punya.. betol lah!!! hohohohoho... tanpa berfikir panjang email dibuka dan segala maklumat beserta kata-kata manis dan pujian buat tuan belog serta adik hariz yang telah mencabut nombor kepunyaan anis segera d hantar.. HONTOU NI ARIGATO GUZAIMAS!!!

makanya.. untuk beberapa hari ini mungkin, setiap hari anis akan bersiul riang menuju ke tempat keje, bernyanyi merdu d dalam toilet, bergelak tawa di dalam tidur.. hahahaha.. PEACE!!

lastly, thanks to adyshariz untuk lucky draw n hadiah tersebut!!

dari papan kekunci: pencarian imej baru blog ini terpaksa ditangguhkan sementara.. hahahaha

4 comments:

Hairil Rizal said...

Hahaha...mmg sangat riang nampaknya.
Boleh la sambil sambil tu daftar diri masuk iklan ubat gigi!

Heee... :)

ANIS HJ SUKARTI said...

hahaha.. ingat nak daftar juga tapi takde pengambilan di buka plak... kui3

Unknown said...

orang menang lagi.. best best tahniah
kuman "prestasi..." Entry

ANIS HJ SUKARTI said...

tenkiu2.. hehehe

Related Posts with Thumbnails