Followers

Monday, September 20, 2010

5
Zatie's Engagement

salam sejahtera semua..

2 hari xdapat jenguk n update blog nie. weekend ni memang ternyata sunggah hangat kesibukannya. mengalahkan kehangatan mempersiapkan diri dengan sambutan syawal. ye ke? ntah~ hari sabtu anis ke kampung untuk majlis pertunangan sepupu anis, nor izzati mohamed yusof(zatie). n then petang tu kena berdesup gerak ke UTM ntuk amik jubah konvokesyen esoknye. takut tak sempat nak terpacak awal kat depan pintu stor jubah tu. kenapa? nanti anis story di entry akan datang ek.. hehehe untuk kali ni anis just nak story rentetan peristiwa majlis pertunangan tu~~ eh.. bukan nak story panjang just nak tunjuk gambar yang kiut2 sepanjang majlis diadakan.. kui3.. dahla2.. jom3..

And Now The Story Begin..
Majlis Pertunangan
Nor Izzati Mohamed Yusof
&
A Hafiz A Wahid

sesi menyarung cincin.. God.. congrats zatie.. semoga kekal ke jinjang pelamin dan seterusnya ke akhir hayat..
Ni hantaran pertunangan pihak perempuan ntuk pihak lelaki.. cantik x hantaran tu? nak tau siapa yang buat?? sila lihat gmbar di bawah.. ngeh3..

jeng3.. inilah insan yang menyediakan hantaran.. my mother!! big clap.. plap.. plap.. plap.. kali ni anis xdpt tolong sebab sibuk bekerja n uruskan hal konvo. jadi tiada hasil tangan anis.. hehehehe (kalau ada pun wat rosak jek)
selepas selesai segalanya.. yang tudung biru tu akak zati sama umur dengan anis n member kamcing. hahaha.. actually zati telah melangkah bendul abang dan kakaknya seramai 5 orang.. ni bukan bendul lagi dah BONGGOL namanya.. anyway.. dah jodoh kan.. alhamdulillah..
antara insan-insan yang bekerja keras memeriahkan suasana.. hakhakhak.. geng 3G.. Geng Gila Gambar..
nak juga letak gambar anis dengan zatie.. hehehe.. muka comot habis.. dah kesana sini.. apa de hal kan.. ngeee...
lastly, tak kira nak juga letak geng2 anis.. ni la.. tapi tak cukup member la.. susah nak kumpul dorang ni semua.. ada je hal. almaklumlah bila majlis macam ni dorang la yang paling busy.. soryla my geng, hari tu tak sempat main ngan korang.. next time k.. hahaha
wokey.. habis dah cerita.. tahniah ntuk sepupu anis.. semoga diberkati Allah dan kekal ke jinjang pelamin dan seterusnya ke akhir hayat.. amin~~

dari papan kekunci: untuk semua makcik2 jangan sibuk tuding jari dekat saya ya.. sampai seru ada jodoh saya buat sidang akhbar untuk semua.. hahaha.. tenang ye semua~~ (bosan dengan pertanyaan insan2 yang kureng memahami.. ahaks)

5 comments:

Hairil Rizal said...

Dah agak dah yg diakhirnya Anis akan jadi tumpuan soalan: Awakt u bila lagi?

Haha, sabar la ye Anis. The time will come!
:)

ANIS HJ SUKARTI said...

hahaha.. soalan biasa kan.. tapi berasap gakla.. kui3..
thanks mr.warload~~

seb said...

bila gua nak tunang niy! haha

ANIS HJ SUKARTI said...

seb: sabo2.. akan tiba jua waktunya.. ahaks...!

tikusdalamlab said...

nak tunggu waktu nya tu yang payah tu. calon pun samar-samar je. hehe :)

Related Posts with Thumbnails