Followers

Saturday, August 28, 2010

2
Saya Dapat Award Yang Pertama!!

salam 18 Ramadhan n salam sejahtera semua pengembara....

tengok tajuk je confirm dah semua dah tahu saya nak cakap apsal apa... saya dapat award yang pertama taw!!! eeee... bangga nye saya.. (^____^). ek eleh.. kecohla.. baru dapat 1st award dah kecoh... hehehehe.. jangalah berkata begitu.. memandangkan baru tak sampai 2 bulan saya memasuki dunia ni saya dah dapat award. macam tak sangka plak. sekurang-kurangnya saya tahu ada yang mengikuti perkembangan saya. ngeee..

dengan ini diumumkan bahawa pada 27/8/2010 saya telah di tagged oleh mr.warload untuk "FRIENDLY BLOGGER AWARD"

thanks a lot mr.warload.. saya amat-amat menghargainya... dan seterusnya ada beberapa assignment yang perlu saya siapkan seperti di bawah....

1. senaraikan 7 makanan kegemaran saya untuk berbuka dan bersahur.. alamak.. saya tak berapa memilih.. semua saya telan tapi antaranya ialah:
- spageti (uuuu... tekak barat betul)
- bubur lambuk (yang ni tiap-tiap hari ada atas meja untuk berbuka)
- milo ais (feveret nie... buka sahur mesti buat)
- nasi kerabu (ni pun salah satu feveret saya cuma kat kota tinggi ni penjual nasi kerabu xbanyak macam kat kelantan.. hehehe)
- murtabak (kenapa saya suka makan murtabak? sebab dia beshhh.. ahaks)
- nasi ayam (saya suke..! saya suke....!)
- tomyam! (alamak.. macam nak telan air liur plak.. hakhakhak)

2. untuk yang kedua ni plak saya kena tagged 5 lagi rakan untuk turut sama mendapat award nie.. alamak.. part nie memang susah.. seperti mahu mengasingkan gula dari beras. saya hargai semua follower saya. kalau pilih lima jek macam pilih kasih plak. tapi xpela.. untuk follower lain yang saya tak dapat nak senaraikan next tyme saya bagi kat anda pula yea. senarai 5 terunggul tersebut ialah.......
- aretikz
- zalin
- ard daa
- asy
- kelana

terima kasih kepada pengembara di atas yang sangat-sangat rajin mengunjungi blog saya.. terima kasih yang tidak terhingga. dan terima lah award untuk anda....!



lastly.. terima kasih sekali lagi untuk mr. warload atas anugerah ini.. (^__^)


2 comments:

aReTikZ said...

Thanx 4 da award.. suda ada sebenarnya.. tp tetap trimas :)

nadzirah aqilah said...

erkk.. hehehe... dah agak dah...

Related Posts with Thumbnails