Followers

Wednesday, April 06, 2011

10
Transformer (Bhgn 1)

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

bila first tyme kita bertransformasi mesti ada ckit besar punya cuak kan.. cuak kenapa? selesai buat pengubahsuaian bagai ngan touch-up ckit2 pastu keluar la post baru yang kunun-kununnya blog nie dah di transform lau tak orang x alert dengan perubahan yang kita cipta kan... n then terus lepak atas katil.. pastu ntah apsal terkebil2 mata tengok cicak main kejar2 kat syiling... bukan pelik sebab berfikir camane cicak tu boley melekat kat dinding pastu berlari dengan riang-ria tanpa terjatuh dan terbaring sama di atas katil.. tapi ini sebabnya tertanya-tanya adakah perubahan yang dilakukan dapat feedback yang baik dari sahabat-sahabat blogger atau feedback yang kureng baik??

sebenarnya situasi kebingungan tu berlaku xlama.. lepas 5 minit... terus dah ada dalam alam mimpi.. lupa terus semua.. sedar2 dah terlewat nak ke opis.. OMG!! adakah ini dikatakan kurang lena tidurku? lain macam je kan~~~  okey abaikan cite tu... sebenarnya bila 1st tyme buka blog td.. mcm excited giler baca komen sahabat blogger yang rata2 berpuas hati dengan perubahan yang saya lakukan.. thanks a lot untuk semua yang sentiasa menyokong saya!!! sayang korang ketat2!!! hahahaha...

firstly saya nak terangkan pasal satu perubahan besar yang berlaku disini iaitu nama blog... kalau dulu nama memang feymes dengan nama NADZIRAH AQILAH tapi sekarang dah berubah jadi ANIS HJ SUKARTI... kenapa? yang sebenar-benarnya.. untuk mereka yang baru mengenali saya.. nama panggilan saya ialah ANIS dan mana wujudnya NADZIRAH AQILAH ialah dari gabungan nama my 2 lovely sister.. mula-mula saya kenali dunia blog nie, tak ramai teman yang mengetahui tentang kewujudan blog saya.. tapi by tyme dah ramai yang mengetahuinya dan menjumpainya.. so dorg macam konfius adakah muka tuan blog yang comel ini (masuk bakul durian angkat sendiri) adalah rakan dorang memandangkan nama yang berbeza... 

mula-mula memang nak merahsiakan tapi macam tak best je kan.. mana la tau.. tiba2 ngah sorong troli kosong kat Jusco Tebrau pastu ada orang tegur dan cam saya panggil saya nadz. (perasan lebih). pastu mesti saya xlayan. plus sebenarnya lupa yang nama nadz tu digunakan secara xberapa meluas dalam dunia blog. pastu nanti mesti wartawan melodi serbu saya pastu timbullah spekulasi ataupun gosip liar yang mengatakan saya sombong... hahahahaha.. punyela kan... perasan sendiri.. padahal sejemput je yang kenal.. lalalalala..

okey? anda fahamkan kenapa nama berubah? lau xpaham buat-buat paham jela... hahaha... senang cerita.. Anis Hj Sukarti masih lagi orang yang sama yang menerajui nadzirah-aqilah.blogspot.com..

cikit punya bahagiakan gambar nie... ngeh..

oh lagi satu... link nama masih lagi yang sama dan tidak akan berubah.. biarlah ia menjadi kenangan.. chewahh!!!! hahaha.. huwaaaaaa.... besar dah nie menguap.. ngantok plak.. got to go!!..bubye sume... thanks for your supporting!! sayang korang ketat2!! to be continued next entry... ngeeee....

dari papan kekunci: alamak!! xsempat nak bw lagi rini.. booooooooo!!! lau macam nie.. nampaknya kena jadi silent blogger je... hmmm... sapa setuju dengan saya.. angkat tangan macam saya (kata usop weheelcar)..

10 comments:

YUL said...

HEHEHE, peminat merah eh, btw, nice 1, dah lama tak dtg sini, huhu :)

Shahrizat Ahmad said...

patut la lain macam je...rupanya dah bertukar..^_^

ANIS HJ SUKARTI said...

@yul:
thanks yul!! anis pun dah lama x dtg sana.. hihihi.. malu.. sory ya,,

ANIS HJ SUKARTI said...

@ijat360:
hehehe.. inilah transformasi.. ngeh

ghost said...

aku masih mengharap perubahan yang lebih dinamik dari segi entry...

ANIS HJ SUKARTI said...

@ghost writer:
yaa.. aku pun sedang cuba mengubah teknik penulisan ku.. tapi sukar benar rasanya.. hehehe

@shazmie abdurahman:
hahaha... bhaa.. aku tgk sua tu.. lain mcm pulak ko punya pembaharuan.. tapi aku mimang bangga gilak bila ko puji aku.. hahaha.. kembang sua nie.. ko punya blog kin merih bha tu.. chantek jugak!!

Anonymous said...

wahhhhh2 sis. smart laaaaa. transparent gituhhhhh. sukee bnde2 yg lutsinar nih. ahaha

Mat Ganu said...

wah, cumilnyer...nak suh tlong buat juge tuk saye...hehehe

ANIS HJ SUKARTI said...

@i am silah:
best tak? kembang semangkuk dh nie.. hahaha

@mat ganu:
hehehe.. thanks.. erkk.. buatkan? alamak.. ni main gode2 sendiri je.. hehehe

Anonymous said...

haha. sile kembang2. x mrh pon. ngaaa

Related Posts with Thumbnails