Followers

Monday, April 11, 2011

10
Menuju Destinasi

Assalammualaikum w.b.t. dan salam sejahtera...

bila kita mula melangkah ke satu daerah baru
ternyata segalanya akan menjadi asing dan pincang segala gerak langkahnya
sehingga kadang kala deru angin itu juga berbeza bunyinya
apatah lagi bau udara yang tiba-tiba menjadi aneh belaka
walaupun sesukar mana derap langkah itu diatur
saya akan cuba jua mengharungi arus membelah kepincangan segala yang ada di depan mata
kerana saya tahu, tiada yang mustahil berlaku jika saya tidak bangkit dari sebuah pengalaman
kerana walau sepahit mana pun pengalaman itu
itulah harta paling berharga menuju kejayaan dan kebahagiaan yang dicari
ya! saya berdiri disini...
dengan kekuatan yang bersisa
mengorak langkah meneruskan sebuah perjuangan yang tiada penghujungnya....

10 comments:

YUL said...

uish, mendalam maksudnya tu, huhuhu

sarah mohamad said...

menuju destininasi macam lagu tema af pulak. hiks :)

ADfeez said...

nk kemana nie???? nk iktttttttttttttttt :P

i am S!L4H.. said...

kak nadz berpidato ke nih? heee

bravo2. semangat mcm ni la yg dicari.

ghost writer said...

teruskan melangkah dengan menetapkan pedirian..

tikusdalamlab said...

jom join contest!

http://sichumelpinky.blogspot.com/2011/03/jom-join-giveaway-pertama-peony-pinky.html

Hairil Rizal said...

Ayuh ayunkan langkah itu!!

HEROICzero said...

header baru lebih cantik. =)

anyway, best of luck!

ANIS HJ SUKARTI said...

@yul:
takde la dalam sgt yul.. 3 kaki kebawah je.. hehehe

@sarah mohamad:
macam lagu siti pun ada gak kan3...

@ADfeez:
nak ikot?? jom3...
kita g belakang rumah tunggu durian runtuh.. hehe

@I am silah:
ini bukan berpidato.. ini syarahan.. hahaha...

ANIS HJ SUKARTI said...

@ghost writer:
ya.. aku akan terus menyusun langkah meniti segalanya..

@tikus dalam lab:
thanks for invited.. sory bizi ckit sekarang.. huhuhu

@hairil rizal:
ayuh!!!!!!

@HEROICzero:
thanks a lot!!!!

Related Posts with Thumbnails