Followers

Monday, January 17, 2011

24
Hope

Assalammualaikum w.b.t. dan salam sejahtera

Ya Allah, bantu ku bertemu dengannya walau hanya seketika cuma untuk mentafsir amarah di jiwa,
mahu ku tumbuk jiwa raga mu agar penyesalan wujud di minda,
dan jangan sesekali engkau ucapkan bahawa engkau cukup memahami diri ini,
akan ku tusuk jantung mu dengan sembilu agar buta mata hatimu mentafsir terus segala-galanya....

huh! baru puas hati ku..
sesungguhnya setelah sekian lama baru ku sedar,
sudah bertan-tan gelora yang aku cuba sembunyikan dari sesiapa,
sesungguhnya aku tidak mampu lagi bertahan...
Ya Allah tolong beri aku kekuatan..

Currently not in my mood....
maaf ku untuk semua..

24 comments:

Payche said...

Hanya Allah Yang tahukan...

Berdoa la.. dan pohon padanya~

(*_*)

nadzirah aqilah said...

@Payche:
terima kasih.. ^_^ semoga saya terus kuat menghadapi segalanya..

ejai_ej said...

erk... apakah ini??? isk.. makan hati ka???

Bulan said...

nape ni sayam?
namo sedey2 ye. cheer up gurl!
muahh

nadzirah aqilah said...

@ejai_ej:
hmmm.. lebih kurang mcm tu la.. makan hati beulam jantung pisang.. hehehe

@bulan:
huhuhu.. emosional ckit.. tenkiu sayam.. muah3

Aki said...

nape nadz?

Nafisa81 said...

ahh..ni kes kronik ni...

biskut said...

selagi tetap mampu bertahan,bertahan saja.lepaskan apa yang sepatutnya dilepaskan sekalipun ia menyakitkan..

tidak ada penyesalan selepas tangisan.

Mat Ganu said...

setiap yang berlaku pasti ade hikmah disebaliknya....insyaALLAH

shuhada said...

anis... kte mcm megerti perasaan yg anis rasai ni...
berdoalah padaNYA...
ia maha m'dengar...

nadzirah aqilah said...

@aki:
kekecewaan sebuah hati.. ahaks..

@nafisa81:
kak koi.. agak kronok nie. xlama lg masuk icu.. hehehe

@biskut:
aku akan tetap kuat mengharungi segalanya.. kerna ku tahu ada yang tidak pernah jemu menyokong ku.. thanks.. ^_^

@mat ganu:
insyaAllah...

@shuhada:
thanks a lot adah... miss u!

dotblogspotdotkom said...

"..Ya Allah tolong beri aku kekuatan."..

ALLAH tidak memberi kekuatan tanpa dugaan.....

nadzirah aqilah said...

@dotblogspotdotkom:
terima kasih pakcik..

CahayaCintaIlahi said...

awak..tabahkan dan kuatkan hati ye
btw name kte same cume awk ade d
nadzirah saya nazirah hehe saya takde aqilah hehe ;)

nadzirah aqilah said...

@CahayaCintaIlahi:
tenkiu cci.. oh.. ye ke?? bagus2.. always keep in touch k.. nice to knoe u..

najihah sahami said...

sayam..sabar yea...

nadzirah aqilah said...

@najihah sahami:
thanks sayam!!!

eRza farEeha said...

laa..yunk..npe bad mood ni..jgn2..ehhe

nadzirah aqilah said...

@erza:
ntahla yunk.. tetiba rasa nak tumbuk muka org pun ada.. hahaha

Cecilia OrkidscyL said...

sabar sayang..hehe

YUL said...

awat nie? ade masalah kew?

nadzirah aqilah said...

@cecilia:
thanks dear.. (^__^)

@yul:
boley tahan la.. manusia tak pernah lepas dr masalah kan.. ^_^

sudirman said...

kekuatan sebenar ada dalam diri cuma kadang2 kita tidak sedar akan kekuatan itu sehinggalah kita jatuh bergolek..cari kekuatan dan bangkitlah dari kejatuhan...balas kunjungan anda di blog saya..tq

nadzirah aqilah said...

@sudirman:
terima kasih atas nasihat yang diberikan dan terima kasih juga atas kunjungan..

Related Posts with Thumbnails