Followers

Monday, January 10, 2011

9
GiveAway Edy: Awak Busuk!

Assalammualaikum w.b.t. dan salam sejahtera..

maaf semua, beberapa hari nie nadz sibuk sikit memandangkan kesihatan ibu dan atok nadz yang kurang memberansangkan. jadi nadz tak sempat nak blogwalking. untuk teman-teman yang telah mendoakan yang terbaik untuk kedua-duanya, terima kasih yang tidak terhingga nadz ucapkan untuk anda. Alhamdulillah keadaan kedua-duanya dah beransur pulih. kita tinggalkan cerita tersebut untuk sementara. nanti nadz story lagi k..

untuk kesekian kalinya, nadz nak join GA.. hikhikhik.. Awak Busuk!! hahaha.. senyum je nadz bila baca tajuk GA nie.. dianjurkan oleh Blogger Eddy dan nadz ditag oleh Blogger Krole.. thanks ye Krole kerana memaklumkan nadz dengan GA yang seronok nie.. hadiah? siyes berbaloi-baloi!! nak tau? usha kat sini.. berminat? jom join disini. sebenarnya tarikh dah nak expired. sebab tu nadz laju-laju buat. hahahaha.. jadi cepat selagi ada masa!!!!!!!!!

oryte.. akhir sekali nadz kena tag sorang blogger tampan n sorang blogger cumil nadz:
blogger tampan: Yul
blogger cumil: cik aki

salam semua... jumpa lagi!! hahaha

9 comments:

E.d.Y said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

krole said...

wuahhh thanks sudi bat wak...gud luck ye~yeahhh!!!

kmvsblogger said...

mcm-mcm contest skrg..awk busuk!

biskut said...

nadz pon join contest nih ek...

semoga menang nadz..

nadzirah aqilah said...

@edy:
jampi lebih2 ek biar sya menang.. hehehe

@krole:
thanks.. tgk tarikh tutup mcm dh nak expired je so laju2 join.. hahaha

@kmvs:
hahaha.. yeaaa... saya busuk tapi comel.. hahaha.. ---- hantuk kepala di dinding..

@biskut:
thnks biskut.. bisk pun join gak?? gud luck to u too

Ukhti [Aki] said...

tq dear.aki buat dh.huhu tak sihat sangat ni. ;(

eiysya zasya's said...

catchy betul nama GA nih.. haha~

btw, nih award 4 u.. tq so much.. =D
>> award comey lotey untuk kawan-kawan aje..

Nafisa81 said...

suka lah background baru blog anis..merah hitam...akak ada tag anis untu GA duniakuelken...cekidoutt!!

nadzirah aqilah said...

@aki:
thanks aki.. get well soon dear.. ^_^

@eisya:
waaa.. ada award.. tenkiu2!!

@nafiza:
thanks kak.. hehehe.. percubaan baru.. ada GA lagi// okey2.. nanti anis cekidout.. hahaa

Related Posts with Thumbnails