Followers

Wednesday, January 05, 2011

11
Contest Jelingan Manja

salam semua..

apa khabar anda.. anda.. dan anda? nampak tajuk atas tu? well... mcm biasalah.. contest lagi.. kali nie contest dari sayam ku Bulan yang sentiasa dipagari bintang (nadz la bintangnya, betol kan bulan?? ahaks).. malas la mau bodek lebih.. nanti kena banned terus.. hohohoho... bulan sayam.. nadz nak join yea.. nadz amat-amat teruja dengan hadiah yang disediakan.. hahahaha.. 






errr... tapikan masalahnya disini ialah.... nadz takde pic jelingan manja dan menggoda.. puas nadz selongkar segala album yang ada. tu yang sampai tak sempat nak blogwalking umah jiran-jiran.(okey tipu disini).. dedicated untuk bulan sayam selaku teras utama contest ni, bawah nie pic nadz.. pic nie je yang nadz rasa macam boleh jadi jeling-jeling kot.. harap diterima yea.. hahahaha.. taraaaaaaaa.... errr... segannnn... 


opssss... kena tag ek.. errrrrr.. sape ek? oooooooo... silah tulun yea! ngeh3... untuk yg berminat nak usha benda ni, anda boleh ke rumah sayam ku bulan... hahaha

dari papan kekunci: eh.. makin pendek plak entry nadz sekarang.. xsyok!! x syok!! terbuku semua ayat.. hahahaha

11 comments:

Encik MamaT said...

semakin manja la anis.. haha kena tukar kaler pink...

nadzirah aqilah said...

errkkkk.. xmo kaler pink... tu je gambar satu.. yg len takde.. hehehe

Bulan said...

sayam! thanks join ye.tenet i slow giler baban nie.adess

nadzirah aqilah said...

i support my pren.. hahaha.. teruja dgn hadiah sebenarnya.. hikhik..
okey sayam nanti dh laju boley wat drift bw k.. hehehe

krole said...

wuahhh manjanye~jelingan dia...ngeee~gud luck ye wak~

nadzirah aqilah said...

@krole:
hehehe.. thanks wak.. ^_^

YUL said...

jelingan menggoda, ehehe, semoga berjaya ye!

nadzirah aqilah said...

@yul:
hehehe.. thanks yul...

i am S!L4H.. said...

eh2 bce tbe2 ade name **l**..ahahahahha
kak nadz ni..suke tauuu...
ngeee...mne ade gmba gtu.....kot..hak3

nadzirah aqilah said...

@silah:
hakhakhak.. lau tiba2 terjumpa boleyla usha2.. ngeeeee

ZACK ENTRY said...

semoga berjaya..=)

Related Posts with Thumbnails