Followers

Friday, August 20, 2010

5
Muka Buku

Salam Ramadhan, salam sejahtera n salam kembara...

fenomena laman web sosial dikalangan setiap pengguna internet hari ini semakin menjadi feymes jadi tidak hairanlah bila pengguna yang berumur dari 12 tahun hingga yang sudah mempunyai cucu sudah ada akaun mereka sendiri. saya? sebut kan sahaja apa nama laman web sosial tu mesti ada akaun saya cuma antara kerap dan tidak sahaja saya mengaktifkannya. ada juga yang dah bersarang labah-labah dan perlu dibersihkan dari habuk-habuk yang menggunung.. katakan sahaja myspace, friendster, tagged, facebook semua ada..



kalau tengok gambar di atas tu semua dah semulajadi memang kenal la kan. of course la laman web muka buku. inilah satu-satunya laman web sosial dimana saya bergerak aktif, mengupload gambar, mengupdate ceritera terkini, mencari n menambah rakan dan yang paling penting tempat saya menghabiskan masa dengan bermain game-game yang ada.




okey.. yang kat atas tu la akaun muka buku saya dimana saya bergerak aktif. tapi.... sekarang, akaun tersebut telah di deactivekan atas sebab-sebab peribadi. last post dibuat pada 10hb ogos yang lalu dan kini ianya telah tiada lebih kurang dalam 10 hari. bukan sengaja nak menggedik untuk men deactivekan akaun tersebut tapi atas sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan.

untuk rakan-rakan yang mencari saya di sana n yang paling penting sekali kepada st0berykids sory k coz buat korang susah menyampaikan gosip-gosip hangat terkini dan sensasi kepada saya. memang saya menantikan ceritera terbaru kalian semua. jadi saya berjanji bila tiba waktu dan ketikanya saya akan kembali semula mengaktifkan diri di sana.. muka buku sentiasa menjadi laman web sosial yang terbaek untuk saya.. untuk rakan muka buku yang masih alert dengan kewujudan saya di blogger ini, my 2 lovey-dovey hp masih setia menemani saya setiap waktu.. (^__^)


5 comments:

Yuni Aisyah said...

jom2 kte jd fren muke buku..hikhik

Along25 said...

Saya juga ada muka buku :) Nama : Tokey Topup hehehehe! jom2!

ANIS HJ SUKARTI said...

boley2.. kita memeriahkan lagi muka buku but nanti lau saya dah activekan muka buku saya saya add kamu semua yea.. hehehe

Hairil Rizal said...

Wah, sudah tukar muka blog lah? Comel! Comel!

ANIS HJ SUKARTI said...

hehehe.. makasi mr. warlord!

Related Posts with Thumbnails