Followers

Sunday, August 29, 2010

2
Diari Ramadhan Saya (Epsd 5) - PKAYIKT

salam 19 Ramadhan n salam sejahtera semua pengembara.. how your weekend? hopefully it was a great weekend..

okey.. diari ramadhan bersambung kembali untuk episod yang ke 5. kali ni saya nak story pasal event pada 27/8/2010 hari tu. owh.. sebelum tu mesti ada yang tertanya-tanya apa makna PKAYIKT tu.. nama panjangnya ialah Pertubuhan Kebajikan Anak-Anak Yatim Islam Kota Tinggi. ayah saya salah seorang AJK di sana. jadi if ada event n saya pun free time tu saya akan join beberapa event dorang. bulan puasa ni memang event dorang berderet-deret. sampai ada yang terpaksa ditolak coz terlalu full dalam diary. jadi hr jumaat lepas memandangkan sabtu cuti jadi saya pun rasa free nak join program dorang. kali ni program bersama kipMart, Skuad Era n Akhbar Sinar.

majlis start seawal pkul 5.30 tapi saya tak dapat join awal sebab balik keje pkul 5 n then kena tunggu adik balik sekolah dulu baru pergi skali. jadi event awal tu terlepas sekejap la. tapi sempat gak saya capture gambar sikit setibanya saya disana.

Dari kiri: wakil dari skuad era, wakil dari KipMart Kota, Wakil pertbuhan, Wakil Akhbar Sinar n wakil Pertubuhan.

Putera-putera PKAYIKT

Puteri-puteri PKAYIKT

Barisan putera puteri Pkayi, AJK dan juga tetamu..

yang ni mestila saya dan adik bersama Ain dan KakIla dari PKAYI..

tapikan sebenarnya saya boleh tangkap banyak dan banyak lagi gambar. cuma...... saya terlupa nak tukar bateri.... hikhikhik. jadi kamera tidak dapat bekerjasama dengan sepenuhnya ketika itu. sekarang ni saya sedang menantikan koleksi gambar-gambar lain dari staf PKAYI. jadi apa yang ada la saya sediakan untuk tatapan anda semua. selamat berpuasa n berbuka nanti..!!!!

2 comments:

Hairil Rizal said...

Apa perasaan bila bersama-sama dengan diorang ya?

Saja nyibuk nak tau... hehe!

ANIS HJ SUKARTI said...

hehehe.. perasan towards putera-puteri PKAYI or tetamu kami tu? takpe2.. anis akan explain dalam satu entry khas ntuk en. hairi rizal k.. (^__^)

Related Posts with Thumbnails