Followers

Tuesday, August 10, 2010

0
Berhibernasi

Coretan rasa disini bukanlah untuk menagih simpati sesiapa untuk membaca tetapi untuk melegakan diri sendiri. Bukan jua saya meminta semua orang membaca malah jauh sekali untuk mereka memberikan pandangan ataupun kata-kata. semua yang ditulis hanyalah sekadar mengisi masa terluang dan meredhakan apa yang berlaku di sekeliling. janganlah ada yang menganggap saya suka menagih kasihan dan simpati sesiapa. bukan.. ianya tidak benar..

baru-baru ini saya baru 'berhibernasi' untuk seketika dari satu laman web sosial. maafkan saya atas tindakan itu. bagi saya ianya penuh dengan kelukaan yang sukar untuk diubati jadi biarlah saya berhibernasi untuk seketika. semoga saya akan terus tabah dan cekal mengharungi hidup ini. memandangkan kewujudan saya disini tidak berapa diketahui jadi biarlah saya bertapak lebih lama..

for the first n last time.... I hate to know you dear, I feel stupid, I feel crazy.. coz.. I cant stop my heart to miss n love you.. sory for all of this...

No comments:

Related Posts with Thumbnails