Followers

Wednesday, August 18, 2010

0
Diari Ramadhan Saya (Epsd 3) - Hari Ke-8 Berpuasa

wa.. dalam diam dah masuk minggu kedua berpuasa.. cepat betul masa berlalu. dah macam-macam review pasal puasa saya baca dari pengembaraan saya di setiap blog. begitu teruja sehingga tidak sempat untuk meluangkan masa menulis review sendiri. kuikukui.. opis pun dah banyak kes jadi agak sibuk menyiapkan segala dokumen yang diperlukan lawyer ditambah pula baru-baru ni dorang baru pasang signboard opis baru. weeeee... opis saya dah ada signboard.. hikhikhik.. seronok plak rasanya menjelajah dari satu blog ke blog yang lain. tapi xpe nanti bila saya ada idea yang membuak-buak saya review story best untuk semua k..


kalau ikut hati banyak saya nak share, tapi malangnya keadaan saya ketika ini tidak menginzinkan. mengantok yang terlampau. rasa macam ada satu lori pasir curi kat selangor lalu kat mata ni. memang harusla saya tak boleh nak sediakan dokumen klien tu semua. tengok ayat-ayat tu bukan nampak huruf lagi dah. saya nampak zoo, taman bunga, pelangi kaler-kaler pastu tetiba dah malam. opsss... tertido lorrr... jadi dari banyak membuat kesilapan baek saya hentikan untuk seketika. adeehhh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails