Followers

Tuesday, July 20, 2010

0
Bila Saya Rasa Marah~~

tetiba rasa damn giler ni. mcm x cool jek kan bila gurl ckp mcm ni, tp itulah yg berlaku bila kemarahan menguasai diri. biarlah korg nk describe aku apa pun semua org akan rasa mrh kan. aku pun rs xsyok. but.... who care.. ada org ckp dia meluat bila tgk org meluahkan perasaan kat public ni.. xpela.. aku pun mrh kdang2.. tp yg penting kepala aku dh berat rs mcm kna hempap batu gajah. dr hr sabtu yg lepas. nk tau nape?? meh2 cni aku story..

1st, aku g cousin aku weding.. hr sabtu, pkul 4 pg gerak kuar rumah.. tyme ni aku xkisah sgt. ok lg la.. majlis kat taman maluri syok dlm dewan. fine.. no problem at all la.. aku bleh gelak lg ngan cousin yg lain.. dorg pun dok pakat asyik nak knakan aku jek.. xpe2.. ni hari korg.. kita jumpa lg siapla korg.. hehehe

n then mlm tu kami decide nk g I-city.. skarang kan org ngah sibuk2 cite psl tempat tu. teringin gak nak tgk. so lpas mkn mlm kat umah angah d sungai besi dgn perasaan yang berkobar2 ktorg kuar rumah dlm pkul 9 lebih. sbb dorg ni leka plak tgk majalah 3 psl kembara mahkota tu.. almaklumlah anak johor sejati.. huhuhu.. lau ikutkan sg besi ngan shah alam xla jauh sgt kan. plg lewat pun dlm 45 minit bleh sampai. u noe what... mlm ni la yang dah buat aku rasa down. jalan sesak habis. perjalanan 40minit jd 2 jam.. lebih kurang pkul 12 br ktorg sampai. sepanjang perjalanan memang aku rasa nak maki hamun. nampak mcm tak sopan. apa boleh buat itulah aku. sampai sane.. perhhh.. punyela rmai manusia.. tu belum couple2 lagi.. lagila wat aku hangin. suka2 korg jek ek nk bermesra depan aku. apsal aku nak marah dorang ek? aku pun xtau. hahaha.. yang syok sempat gak aku "terlanggar" sepasang couple ni.. pastu aku wat bodo jek.. aku suke.. aku suke.. yang penting aku hepy dari perasaan marah.. jahat kan aku... jangan cuba melakukan begini tau..

pastu esoknye sekali lagi ktorg nak gerak balik. pagi2 dh gerak sebab nak g tangkak amik barang kak aina. haaaaa.. ni lg satu aku geram btol kat sis aku sorg ni.. nk suh angkut barang balik umah, tp mcm ktorg bw lori balak berapa tan. dia punye barang mcm org dok umah banglo. padahal ktorg dtg bw kete sorong je. apa lagi.. terpaksala bersesak dalam kete tu. balik hntar dia confirm aku xmau ikut. bikin hati panas.. sis.. ingat janji, kak anis dh bersusah payah kna bersesak, balik umah jgn luper~~~~~ ingat taw. marah ni!!!

one more thing.. td aku adala isi borang kat satu laman web ni.. pekejadahnyer.. dah dekat seratus kali aku cuba isi maklumat peribadi aku secara online nanti jwpnnyer mesti :DATA ANDA TIDAK BERJAYA DISIMPAN" yang ni mmg buat aku mrh giler! kalau mcm nila baik xyah guna online.. manual sudah. susah btol.. bila dh seploh kali aku cuba kuar mcm tu juga mmg aku dh nak tumbuk skrin komputer ni tp nasib baikla opis punyer. xkisahla tangan aku sakit ke x yg penting aku puas. hahahahahaha..

curently, tlgla.. saya nak minta maaf kat seseorang.. (tetiba tukar version, sebab sy nak merayu pd kamu) tolonglah berhenti menghantar msg pd saya. bukankah kamu dh berjanji dulu dengan saya ntuk tidak menghantar msg lagi. tlgla.. saya merayu, jgn buat saya marah lagi. saya dah penat dengan apa yang terjadi. bila msg yang sama dihantar beberapa kali mmg cukup mencabar kesabaran saya. hampir telefon itu berkecai kerana dicampak ke dinding tetapi nasib baek ada my cousin yang menyelamatkannya.. tolong jgn menambah kesakitan kepala ini.. tolongla... saya merayu..~ saya minta maaf banyak2..

mungkin ada yg rasa apa yang aku alami xla berapa berapi sangat.. tp bagi aku.. mmg dah ckup menguji kesabaran aku bila aku kerap diserang sakit kepala dengan benda2 ni sume.. aku nak normal life.. please give me back.. banyak benda yg berlaku sekarang.. korang bosan & menyampah dengan apa yang korang baca?? nasibla...~~~

me n my sister tyme weding tue~~

this is my cousin, asz kat i-city.. tgk2 walaupun sy marah tp sy bleh senyum lg kan.. baik kan sy sebenarnya.. hehehe

ni la antara mereka yg join skali..

No comments:

Related Posts with Thumbnails