Followers

Thursday, June 17, 2010

2
umur double2??



salam semua...

sejak hbs study ni kan baru terasa umur dh meningkat.. huhuhu.. cuak juga. banyak benda yg kna fikir. lau dulu sume benda family yg uruskan. sekarang?? jgn hrpla.. sume dh kna wat sendiri. masa dpan dh kna rancang. mcm xcaye.. rasakan mcm br semalam main lari kat kebun getah atuk kutip biji getah, mandi kat tepi perigi tunggu atok siap toreh.. tp sekarang sume dh berubah. benda2 tu sume tinggal kenangan jek.. cepatnye masa berlalu.. umur pun dh jd 'double2', dh kna cr keje, cr duit.. sume benda lah.. insyaAllah.. rezeki Allah dimana2..

sebenarnya bukan tu saje taw.. after study last april, bila buka fb.. nah! terlihat di sana, rupanya rmai kwn2 dr sekolah sampaila kat u yg dh bertunang, xkurang juga yg dh berkawin.. yg dh ada ank pun ada.. huhuhu.. mcm xcaye kan.. jodoh pertemuan semua kerja Allah s.w.t.. ntuk kwn2 yg dh selamat tu congrats la sy ucapkan.. semoga dpt menempuhi alam yg baru ini dgn lebih tenang dan sabar.. menirikan masjid tu nampak je mcm snang tp sbnarnye bnyk halangannye.. almaklumla nk buat benda baik ni bnyk penghalangnye kan.. tp bagusla.. alhamdulillah moga terhindar dr semua maksiat...

sebelum terlupe.. pic atas tu ialah keluarga sy... ;p

bubye.. jya-neh..

2 comments:

shuhada said...

salam...
btl2 cm xcaya pun ad...
tp tu lah hakikat & realitinya....
anyway slmt menempuh alam pekerjaan....

nadzirah aqilah said...

huhuhu.. thanks adah.. wish all da best to u too..

Related Posts with Thumbnails